top of page
ujecie-przez-ramie-inzyniera-pracujacego-z-planami-architektonicznymi-oprogramowanie-cad-n

KIEROWNIK DZIAŁU WDROŻEŃ

Bovelli Bedding sp. z o.o. to uznany producent łóżek kontynentalnych.
Firma ma na swoim koncie liczne nagrody i wyróżnienia. Bovelli Bedding sp. z o.o. działa od 2013 roku, jest kapitałowo powiązana z jedną z holenderskich spółek handlowych działających na rynku krajów Beneluksu.

 

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

KIEROWNIK DZIALU WDROŻEŃ

Miejsce pracy: Fałkowo gmina Łubowo

Wynagrodzenie brutto: od od 8.200 pln do 15 000 pln zależne od wyników i zakresu zadań.

Dodatkowo premia regulaminowa.

GŁÓWNE CELE STANOWISKA ORAZ ZADANIA:

Nadzór i organizacja pracy w zespole projektowo - wdrożeniowym w celu terminowego i jakościowego wdrażania produktów: 

  • Nadzór nad wdrożeniami nowych modeli do produkcji seryjne i aktualizacją dokumentacji istniejących produktów,  

  • Projektowanie i rozwijanie nowych produktów i procesów produkcyjnych w sektorze mebli tapicerowanych z uwzględnieniem potrzeb jakości i efektywności procesów produkcyjnych. „Od pomysłu do załadunku.” 

  • Nadzór nad tworzeniem i aktualizacją rysunków technicznych oraz dokumentacji technologicznej w wersji cyfrowej za pomocą narzędzi typu CAD, Top Solid / Solid Works, zgodnie ze standardami branży meblarskiej,  

  • Ścisła współpraca z dostawcami surowców i półproduktów w zakresie wdrożeń i możliwych do zastosowania rozwiązań technologicznych,  

  • Odpowiedzialność za testowanie prototypów, 

  • Analizowanie zasadności realizacji zapytań ofertowych pod względem kosztowym oraz możliwości produkcyjnych, 

  • Udział w audytach produktu. 

Analiza efektywności i marnotrawstwa elementów już produkowanych celu osiągniecia wskaźników strategicznych: 

  • Optymalizacja produkcji w istniejących już produktach w zakresie ich jakości oraz redukcji kosztów produkcji oraz minimalizacji ilości wytwarzanych odpadów,  

  • Współtworzenie grupy potencjalnych dostawców i baz surowców używanych oraz ich potencjalnego zastosowania. 

  • Aktywne uczestnictwo w analizie i ocenie ofert na surowce, półprodukty i współpraca z działem Operacji Produkcyjnych i Logistyki

Odpowiedzialność za posiadanie w organizacji prawidłowych kalkulacji produktowych: 

  • Nadzór nad kalkulacjami produktowymi oraz listami materiałów (BOM) w systemie ERP przedsiębiorstwa. 

Utrzymanie ciągłości przepływu informacji w celu terminowej i poprawnej realizacji zadań: 

  • Współpraca z działem produkcji w celu zapewnienia najwyższej jakości produktów oraz efektywnego procesu produkcyjnego,  

  • Wsparcie zespołu produkcyjnego przy produkcji partii „zero” oraz planowanie szkoleń dla liderów produkcji, 

  • Wspólne z liderem jakości analizowanie problemów reklamacyjnych, prowadzenie rejestru błędów technologicznych oraz znajdowanie rozwiązań eliminujących ich powtórzenie w przyszłości. 

Rozwój osobisty / zwiększanie umiejętności własnych w celu realizacji powierzonych zadań: 

  • Wykonywanie zadań i czynności administracyjnych zgodnych z procedurami i standardami ustalonymi dla pracowników kluczowych, 

  • Uczestnictwo we wdrożeniu procesów HR w organizacji. 

Poszukiwanie nowoczesnych rozwiązań zarówno produktowych jak i projektowych w celu tworzenia oferty produktowej odpowiadającej potrzebom rynku i rozwoju marek własnych organizacji: 

  • Śledzenie trendów rynkowych oraz zbieranie nowinek technologicznych i surowcowych w celu zapewnienia innowacyjności produktów, 

  • Uczestnictwo w targach i spotkaniach branżowych. 

 

CZEGO OCZEKUJEMY?

  • Umiejętności liderskie jak i pracy w zróżnicowanym zespole, 

  • Dobra organizacja pracy własnej oraz osób w zespole,  

  • Doświadczenie na stanowisku technologa w firmie produkcyjnej,  

  • Znajomość rysunku technicznego, materiałoznawstwa w branży meblowej, 

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie, mile widziana, 

  • Samodzielność, pomysłowość, 

  • Dokładność w realizowaniu przydzielonych zadań, dociekliwość oraz umiejętność znajdowania nieszablonowych rozwiązań,  

  • Dobra znajomość pakietu Ms Office,  

  • Realizacja zadań w modelu zarządzania projektowego, 

 

CO OFERUJEMY?

  • pracę w systemie jednozmianowym; 5 dni w tygodniu, 

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bez pośredników, 

  • niezbędne narzędzia pracy potrzebne na stanowisku, 

  • przyjazny proces adaptacji na stanowisku, 

  • Wsparcie HR BP w okresie 12 miesięcy adaptacji, 

  • Wsparcie coacha rozwoju zawodowo-osobistym, 

  • Ubezpieczenie grupowe, 

  • Atrakcyjny pakiet medyczny, 

  • Świadczenia z ZFŚS, 

  • Czytelny regulamin wynagradzania z systemem premii regulaminowych oraz możliwością rozwoju w organizacji, 

  • Ubezpieczenie grupowe, 

  • Atrakcyjny pakiet medyczny, 

  • Dofinansowania do pasji pracowników z budżetu kreatywnego zarządzanego przez pracowników, 

  • Pracę w przyjemnej atmosferze, 

  • Darmowy parking, 

Skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami, spełniającymi w/w oczekiwania. Nie odsyłamy niewykorzystanych ofert. Oferty proszę składać za pośrednictwem strony internetowej

bottom of page