KIEROWNIK DZIAŁU WDROŻEŃ
Bovelli Bedding sp. z o.o. to uznany producent łóżek kontynentalnych.
Firma ma na swoim koncie liczne nagrody i wyróżnienia. Bovelli Bedding sp. z o.o. działa od 2013 roku, jest kapitałowo powiązana z jedną z holenderskich spółek handlowych działających na rynku krajów Beneluksu.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
KIEROWNIK DZIALU WDROŻEŃ
Miejsce pracy: Fałkowo gmina Łubowo
Wynagrodzenie brutto: od od 8.200 pln do 15 000 pln zależne od wyników i zakresu zadań.
Dodatkowo premia regulaminowa.
GŁÓWNE CELE STANOWISKA ORAZ ZADANIA:
Nadzór i organizacja pracy w zespole projektowo - wdrożeniowym w celu terminowego i jakościowego wdrażania produktów:
-
Nadzór nad wdrożeniami nowych modeli do produkcji seryjne i aktualizacją dokumentacji istniejących produktów,
-
Projektowanie i rozwijanie nowych produktów i procesów produkcyjnych w sektorze mebli tapicerowanych z uwzględnieniem potrzeb jakości i efektywności procesów produkcyjnych. „Od pomysłu do załadunku.”
-
Nadzór nad tworzeniem i aktualizacją rysunków technicznych oraz dokumentacji technologicznej w wersji cyfrowej za pomocą narzędzi typu CAD, Top Solid / Solid Works, zgodnie ze standardami branży meblarskiej,
-
Ścisła współpraca z dostawcami surowców i półproduktów w zakresie wdrożeń i możliwych do zastosowania rozwiązań technologicznych,
-
Odpowiedzialność za testowanie prototypów,
-
Analizowanie zasadności realizacji zapytań ofertowych pod względem kosztowym oraz możliwości produkcyjnych,
-
Udział w audytach produktu.
Analiza efektywności i marnotrawstwa elementów już produkowanych celu osiągniecia wskaźników strategicznych:
-
Optymalizacja produkcji w istniejących już produktach w zakresie ich jakości oraz redukcji kosztów produkcji oraz minimalizacji ilości wytwarzanych odpadów,
-
Współtworzenie grupy potencjalnych dostawców i baz surowców używanych oraz ich potencjalnego zastosowania.
-
Aktywne uczestnictwo w analizie i ocenie ofert na surowce, półprodukty i współpraca z działem Operacji Produkcyjnych i Logistyki
Odpowiedzialność za posiadanie w organizacji prawidłowych kalkulacji produktowych:
-
Nadzór nad kalkulacjami produktowymi oraz listami materiałów (BOM) w systemie ERP przedsiębiorstwa.
Utrzymanie ciągłości przepływu informacji w celu terminowej i poprawnej realizacji zadań:
-
Współpraca z działem produkcji w celu zapewnienia najwyższej jakości produktów oraz efektywnego procesu produkcyjnego,
-
Wsparcie zespołu produkcyjnego przy produkcji partii „zero” oraz planowanie szkoleń dla liderów produkcji,
-
Wspólne z liderem jakości analizowanie problemów reklamacyjnych, prowadzenie rejestru błędów technologicznych oraz znajdowanie rozwiązań eliminujących ich powtórzenie w przyszłości.
Rozwój osobisty / zwiększanie umiejętności własnych w celu realizacji powierzonych zadań:
-
Wykonywanie zadań i czynności administracyjnych zgodnych z procedurami i standardami ustalonymi dla pracowników kluczowych,
-
Uczestnictwo we wdrożeniu procesów HR w organizacji.
Poszukiwanie nowoczesnych rozwiązań zarówno produktowych jak i projektowych w celu tworzenia oferty produktowej odpowiadającej potrzebom rynku i rozwoju marek własnych organizacji:
-
Śledzenie trendów rynkowych oraz zbieranie nowinek technologicznych i surowcowych w celu zapewnienia innowacyjności produktów,
-
Uczestnictwo w targach i spotkaniach branżowych.
CZEGO OCZEKUJEMY?
-
Umiejętności liderskie jak i pracy w zróżnicowanym zespole,
-
Dobra organizacja pracy własnej oraz osób w zespole,
-
Doświadczenie na stanowisku technologa w firmie produkcyjnej,
-
Znajomość rysunku technicznego, materiałoznawstwa w branży meblowej,
-
Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie, mile widziana,
-
Samodzielność, pomysłowość,
-
Dokładność w realizowaniu przydzielonych zadań, dociekliwość oraz umiejętność znajdowania nieszablonowych rozwiązań,
-
Dobra znajomość pakietu Ms Office,
-
Realizacja zadań w modelu zarządzania projektowego,
CO OFERUJEMY?
-
pracę w systemie jednozmianowym; 5 dni w tygodniu,
-
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bez pośredników,
-
niezbędne narzędzia pracy potrzebne na stanowisku,
-
przyjazny proces adaptacji na stanowisku,
-
Wsparcie HR BP w okresie 12 miesięcy adaptacji,
-
Wsparcie coacha rozwoju zawodowo-osobistym,
-
Ubezpieczenie grupowe,
-
Atrakcyjny pakiet medyczny,
-
Świadczenia z ZFŚS,
-
Czytelny regulamin wynagradzania z systemem premii regulaminowych oraz możliwością rozwoju w organizacji,
-
Ubezpieczenie grupowe,
-
Atrakcyjny pakiet medyczny,
-
Dofinansowania do pasji pracowników z budżetu kreatywnego zarządzanego przez pracowników,
-
Pracę w przyjemnej atmosferze,
-
Darmowy parking,
Skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami, spełniającymi w/w oczekiwania. Nie odsyłamy niewykorzystanych ofert. Oferty proszę składać za pośrednictwem strony internetowej